Utasbiztosítás kötés gyorsan, egyszerűen, online

Mi az utazásod célja?
Hova utazol?
Mikor utazol?
Hány fő utazik?
18-69 éves kor között
0-17 éves kor között
Sajnáljuk, de nem találtunk a beállításoknak megfelelő ajánlatot.
Hiba történt az adatok betöltése közben, kérjük próbáld meg újra
MAPFRE biztosítóról számokban
24 órás
magyar nyelvű ügyfélszolgálat
30+ év
tapasztalat
100 millió ügyfél
szerte a világban
26 országban
van jelen

Miért ezt válaszd?

Kedvező ár / érték
A money.hu oldalon keresztül kedvezőbb áron kötheted meg a MAPFRE utasbiztosításokat.
Megbízható
A több mint 30 éve piacon lévő MAPFRE, a nemzetközi biztosítási szektor egyik vezető vállalata garantálja, hogy nyugodtan utazz.
Gyors kötés
Pillanatok alatt megkötheted biztosításodat, fölösleges kérdések, lépések nélkül, hogy több időd maradjon a fontosabb dolgokra.
Gyors kárrendezés
A MAPFRE online kárbejelentő űrlap segítségével bármikor, bárhonnan elküldheted kárigényedet, hogy a biztosító mielőbb rendezhesse azt.
Akik már kötöttek
Rosszullét • Egyiptom
Egyiptomban búvárkodás után összeesett ügyfelünk. Kórházba került. Stroke igazolódott, ezért speciális felszereléssel és kísérő orvossal hazaszállították az ügyfelet.
Utasbiztosítás nélkül: 21 millió forintba került volna.
Motoros baleset • Thaiföld
Thaiföldi pihenése során ügyfelünk motoros balesetet szenvedett. Kórházi ellátást és utókezelést követően tért haza útjáról.
Utasbiztosítás nélkül: 552 000 forintba került volna.
Lopás • Róma
Rómában ellopták egy 4 tagú családnak a pénztárcáját és személyi igazolványát. Útlevél nem állt rendelkezésre, ezért a két kiskorúnak szükség volt ideiglenes útlevél kiállítására.
Utasbiztosítás nélkül: 25 000 forintba került volna.

Utasbiztosítás kötés

Az utasbiztosítás online is megköthető?

A legtöbb utasbiztosítás ma már online köthető meg, így egyszerűen és gyorsan bebiztosíthatod magad az utazásra, és online az ajánlatokat is könnyebben összehasonlíthatod.

Mire jó az utasbiztosítás kalkulátor?

Az utasbiztosítás kalkulátor segítségével megadhatod, hogy milyen szolgáltatásokat és fedezeteket szeretnél a biztosításodba, milyen időtartamra, hány főre, milyen országra kötnéd meg, és a kalkulátor eközben valós időben mutatja, hogy mennyibe fog kerülni a biztosítás az általad megadott paraméterek esetén.

Melyik a legjobb utasbiztosítás?

Az a legjobb utasbiztosítás, ami az utazás során felmerülő veszélyforrásokra kellő mértékben – megfelelő fedezettel – bebiztosít, és amit kedvező ár-érték arány mellett vehetsz igénybe. A legjobb utasbiztosítás tehát az, ami az egyéni elvárásaidnak, utazási paramétereidnek a leginkább megfelel, nincsenek benne hiányzó, de felesleges elemek sem, és mindezt megfelelő díjazás mellett biztosítja.

Személyi segély szolgáltatások

Mire nyújt fedezetet az orvosi segítségnyújtás?

Ha a Biztosított külföldi utazása során megbetegszik vagy balesetet szenved, a Biztosító a szükséges mértékben, de legfeljebb a Különös Feltételekben meghatározott összegig fedezi a kórházi ellátás, műtéti beavatkozás költségeit, valamint az orvosi és gondozási díjat, beleértve a Biztosítottat ellátó orvos által felírt gyógyszerészeti készítmények költségeit.

Betegség vagy baleset esetén csak a kórházi napi térítés összegéig vállalja a fedezetet a Biztosító?

Nem, az orvosi ellátási költségeket az orvosi segítségnyújtásnál meghatározott limit erejéig téríti a Biztosító. A kórházi napi térítés az aktív fekvőbeteg-ellátásra szoruló Biztosítottnak fizetett plusz térítés.

Minden esetben értesíteni kell a Biztosítót betegség, baleset esetén?

Halálos kockázatot rejtő súlyos baleset vagy a halálos kockázatot rejtő súlyos betegség esetén a lehető leghamarabb értesíteni kell a Biztosítót. Minden egyéb esetben a Biztosítottnak az egészségügyi szolgáltatás igénybevétele előtt, telefonon értesítenie kell a Biztosítót. Ha ezt elmulasztja, a Biztosító maximális térítési mértéke 200 euró.

Járatkésés, repülőgépjárat késedelmével kapcsolatos biztosítás

Mit térít a Biztosító, ha lekésem a repülőjáratok csatlakozását?

Csatlakozójárat lekésése esetén – adott csomagok választásakor – a Biztosító a Biztosított szükséges kiadásait számla ellenében, utólagosan téríti a Különös Feltételekben meghatározott összeghatárokig (költségek, amelyek feltétlenül szükségesek a Biztosított várakozása során, pl. ellátás, szállásolás, szállítási költségek, tisztítói költségek).

Poggyászra vonatkozó biztosítási szolgáltatások

Mi a teendő, ha a repülőút során megsérül vagy elveszik a bőröndöm?

Bőrönd sérülése, elvesztése esetén jegyzőkönyv felvétele (illetékes légitársaságnál) szükséges. Minden esetben szükség van továbbá a kárt okozó légitársaság lezáró nyilatkozatára, melyben nyilatkozik a kártérítés tényéről. 

Biztosított vagyontárgynak minősül a mobiltelefon?

Igen, a mobiltelefon is biztosított vagyontárgy, a műszaki cikkek tárgykategóriába sorolható.

Utazáslemondással, az utazási iroda csődjével és a programokkal kapcsolatos szolgáltatások

Milyen dokumentumok benyújtása szükséges útlemondás biztosítás esetén?

1.) Kárbejelentő formanyomtatvány 

2.) Utazás lemondásának okát igazoló dokumentum (pl. szakorvosi igazolás stb.) 

3.) Utazás befizetését igazoló dokumentum (eredeti példány) 

4.) Az utazási szolgáltató által a lemondásról kiállított dokumentum

A Biztosító kártalanít az utazási iroda csődje esetén?

Igen, a Biztosító megszervezi és a szükséges mértékben, de legfeljebb a Különös Feltételekben meghatározott összegig átvállalja a Biztosított hazautazásának költségeit, amennyiben a biztosított utazást szervező vagy közvetítő utazási iroda annak fizetésképtelensége miatt az utaztatási kötelezettségét nem tudja teljesíteni.

Útlemondás biztosításnál mit jelent az önrész?

A befizetett utazás összegének azon része, melyet a Biztosított önmaga visel. Az önrészen felüli részt téríti a Biztosító a Különös Szerződési Feltételekben foglalt összeghatárokig. 

Mit térít a Biztosító, ha a nyaralás során baleset, megbetegedés miatt nem tudok részt venni az előre befizetett fakultatív programon?

Ha a Biztosított külföldi tartózkodása során betegségből vagy balesetből adódó, orvosi szempontból szükséges gyógykezelés alatt áll, és ebből kifolyólag nem tud részt venni az utazás közben tervezett sport, kulturális vagy egyéb fakultatív programon, a Biztosító a szükséges mértékben, de legfeljebb Különös Feltételekben meghatározott összegig vállalja – adott csomagok esetében – az eseményre az utazás megkezdése előtt megvásárolt belépőjegy vagy az utazásszervező által kiszámlázott és vissza nem téríthető fakultatív program részvételi költségének megtérítését.

Biztosítási szolgáltatások autóra, gépjárműre

Hány éves gépjárműre érvényesek az azzal kapcsolatos biztosítási szolgáltatások?

Maximum 20 éves személygépjármű vagy motorkerékpár lehet a biztosított jármű meghatározott biztosítási csomagok esetében.

Mi a teendő, ha meghibásodik a gépjármű?

Műszaki meghibásodás esetén is a 24 órában hívható segélyhívószámot (+36 1 413 7947) kell felhívni.

Milyen esetben szállítja haza a Biztosító a gépjárművet?

Amennyiben a biztosított járművet a Biztosító szervezésében szervizbe szállították, és a gépjármű javítása a szerviz szakvéleménye alapján öt munkanapon belül nem oldható meg, a Biztosító vállalja a Biztosított szokásos tartózkodási helyére vagy az általa megjelölt, Magyarország területén lévő szakszervizbe történő szállítás megszervezését, valamint a szállítás költségeinek megtérítését.

A gépjármű javítási költségét is téríti a Biztosító?

A biztosítás fedezete nem terjed ki a javíttatás, szervizelés költségeire.

Sportolással kapcsolatos tevékenység

Milyen sporttevékenységek biztosítottak?

A Biztosító nem zárja ki a veszélyesnek nem tekinthető sport és rekreációs tevékenységeket, különös tekintettel a kerékpározás, futás, túrázás, vontatott tengeri banán, korong és siklóernyő, part közeli (20 kilométer) vitorlázás, továbbá vízisí, wakeboard, szörf, jetski, valamint rafting, kanyoning és a 40 méternél nem mélyebbre merülő búvárkodás eseteit.

Segíthetünk?
Partnerünk, a MAPFRE biztosító ügyfélszolgálata várja megkeresésedet:
Általános kérdésekkel
(06 1) 461 0623
Nyitvatartás:
Hétfő-Csütörtök: 8:00-17:00
Péntek: 8:00-15:00
Szombat-Vasárnap: Zárva
Panasz esetén
(06 1) 297 1846
Nyitvatartás:
Hétfő: 8:00-20:00
Kedd-Péntek: 8:00-16:00
Szombat-Vasárnap: Zárva
Partnerünk