Fizetni fog ezután az AXA bank azon ügyfeleinek, akik nem elégedettek a bankszámlájukkal. Számlacsomagtól függően akár 20 ezer forintot is kaphatnak azok, akik egy éven belül elpártolnak a banktól.

Az AXA Bank az elégedettségi garancia értelmében fizet mindazon új ügyfelének, aki mostantól bankszámlát nyit a direktbanknál és 12 hónap elteltével megszünteti azt. A számla típusától függően 5, 10, illetve 20 ezer forintos garanciát nyújt az OKÉ 2, az OKÉ 3, vagy az OKÉ 4 bankszámlát online megnyitó új ügyfeleknek, amennyiben egy év múlva bármilyen okból elégedetlenek a Bank szolgáltatásaival. Az elmúlt 12 hónapban a direktbanknál számlát nyitó ügyfelek eddig kevesebb, mint 2 százaléka döntött számlája megszüntetése mellett. Az AXA Bank az elégedettségi garancia bevezetésétől 3 ezer új bankszámlanyitást vár az idei év hátralévő részében.

Az aktív ügyfeleknek is jár pénz!

Azon ügyfeleknek, akik OKÉ 2, OKÉ 3, vagy OKÉ 4 bankszámlát nyitnak az AXA Bank internetes oldalán, majd három egymást követő hónapban teljesítik a Bank által meghirdetett, beérkező jóváírásra vonatkozó feltételt, a direktbank – a számla típusától függően – 5, 10, illetve 20 ezer forintos jóváírást teljesít. Amennyiben ők a nyitást követő 12 hónap során is aktívan használják bankszámlájukat, s ennek ellenére elégedetlenek a direktbank szolgáltatásaival, az AXA Bank ismételten az eredetivel megegyező összegű – azaz akár 20 ezer forintos – jóváírást ad a számukra.

Az elégedettségi garancia az online számlanyitásokra vonatkozóan automatikusan életbe lép, külön igénylés vagy költség nélkül. A számlanyitási folyamat teljes egészében online történik, azaz teljes értékű, internetbankkal és okostelefon-alkalmazással is ellátott bankszámla nyitható anélkül, hogy az ügyfeleknek bankfiókba kellene fáradniuk.